Keresés ebben a blogban

2017. január 12., csütörtök

Faluvégi Anna - Ilona akkor is szerettél? – i tad si me voleo?

Ady András portréja

Faluvégi Anna - Ilona, Székelykeresztúr 1967. szeptember 22. –


akkor is szerettél?

ugye akkor is szerettél
amikor fák voltunk
vagy füvek
ugye jó volt
madárnak lenned
amikor
ágaimra szálltál
suttogtad
szerelmed
ugye szerettél akkor is
amikor lepke voltam
s te virág
rövid volt életem
s te gyorsan elhervadtál
ugye akkor is szerettél
amikor tenyeredbe szálltam
nekem énekeltél
„ kis katicabogárka”
ugye szerettél akkor is
mikor herceg voltál
hercegnőd szívében örökre
megmaradtál
ugye szerettük egymást
csak most csillag vagy
s én valami más

i tad si me voleo­?

i tad si me voleo zar ne
kad smo drveća bili
ili vlasi trave
bilo ti je krasno zar ne
kad si ptica bio
kad si se
na moje grane spustio
o ljubavi si
šaputao
i tad si me voleo zar ne
kad sam leptir bila
a ti cvet
kratko sam živela
i ti si se brzo uvenuo
i tad si me voleo zar ne
kad sam ti se na dlan spustila
meni si pevao
“sićušna bubamara”
i tad si me voleo zar ne
kad si princ bio
u srcu tvoje princeze zauvek
si ostao
voleli smo se zar ne
samo ti si sada zvezda
a ja sam nešto drugo

Prevod: Fehér Illés
Forrás: a szerző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése