Keresés ebben a blogban

2019. november 26., kedd

Radislav Jović Putopis – Úti-jegyzet


Radislav Jović Kiseljak 1. decembar 1956. –

Putopis

1 (Start)

rekoh očima
gledajte
rekoh nogama
idite
rekoh srcu
ljubi
rekoh rukama
pišite
i
prostreh pustinju
ispred sebe


2 (Levo)

sedim na kamenu
beskrajnim krugom pustinje
prostirem oči

kuda

samo je izazov početka
jasan

podižem kamen
ogromna zmija preteći
diže glavu

bežim

pravcu je jedino ime
spas

Úti-jegyzet

1 (Start)

szememnek mondtam
nézz
lábamnak mondtam
járj
szívemnek mondtam
szeress
karomnak mondtam
írj
és
a pusztaságot
magam elé terítettem


2 (Balra)

sziklán ülök
szemem a végtelen pusztaságot
pásztázza

merre

csak a kezdet kihívása
egyértelmű

felemelem a sziklát
fejét egy hatalmas kígyó
fenyegetően emeli

menekülök

az irány egyetlen neve
kiút

Fordította: Fehér Illés
Izvor: http://riznicasrpska.net/knjizevnost/index.php?topic=248.0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése