Keresés ebben a blogban

2018. február 6., kedd

Janáky Marianna Találkozás – Susret


Janáky Marianna Hódmezővásárhely 1955. február 6. –


Találkozás

megláttalak hat év után
előttem álltál a metrólépcsőn
hátrafordultál köszöntünk
az emberek csurogtak lefelé

a gumira rásült a cipőm
alig tudtam lelépni
de

már nem szégyelltem hogy
elhagytalak nem voltál
egyedül megvastagodott
derekamra gondoltam
és feleszméltem
huszonhét plusz hat év után
az isten se emlékezhet
hogy összeadott minket
Susret

nakon šest godina sam te ugledala
na stepenicama metroa ispred mene si stajao
okrenuo si pozdravili smo se
ljudi su prema dole kotrljali

cipela mi se na gumu zalepila
jedva sam zakoračiti mogla
ali

više se ne stidim što sam te
napustila nisi bio
sam na svoje zadebljalo
stegno sam mislila
i osvestila se
posle dvadesetsedam plus šest godina
ni bog više se ne seća
da nas je spojio

Prevod: Fehér Illés
Forrás: https://dokk.hu/versek/olvas.php?id=31062

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése