Keresés ebben a blogban

2020. május 25., hétfő

Đorđe Kuburić Стрелац – Nyilas


Đorđe Kuburić Bačko Petrovo Selo 1958. –

Стрелац

Рођен сам једне хиперборејске зоре
У земљи обавијеној сновима
У земљи детињства и лаке магије
У сну сам живео
У сну волео две
Увек исте девојке
У сну путовао
Садио маслињаке и свирао лиру
Видео клијање и смрт
А потом се
Отиснуо
Утиснуо у небо
И живео срећно и мудро
Као
Стрелац
Чаробњак.

Nyilas

Északon-túli éjszakán születtem
Az álmok országában
A gyermekkor és igézet országában
Álomban éltem
Álomban szertettem
Mindig ugyanazt a két lányt  
Álomban utaztam
Olajfákat ültettem és lanton játszottam
Láttam feltámadást és halált
Majd
Útra keltem
Az égbe értem
És mint
Nyilas
Varázsló
boldogan bölcsen éltem.

Fordította: Fehér Illés
Izvor: Đorđe Kuburić: Zašto volim viski i druge izabrane pesme. Niški kulturni centar, 2006.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése