Keresés ebben a blogban

2020. november 15., vasárnap

Željka Avrić Повратак – Visszatérés

 

Željka Avrić Banja Luka 15. novembar 1964. –

Повратак
 
Када се вратим овдjе
гдjе су ме познавали
 
Постаћу опет Ја
и остаћу заувијек
 
Нећу шетати уснулим градом
пролазити кроз туђе животе
бити лице са заједничке фотографије
 
Овдје сам била Неко
кога су давно вољели
с ким су се једном растали
 
Друговала са вјетром
сањала даљине
Била полудјела птица
потом пожутјела слика
 
Када се вратим
бићу осушен босиљак
грумен иловаче на ципелама
 
Бићу пјесма коју је пјевала моја мајка
њена десница и њена љута рана
 
Када се вратим овдје
поново ћу наћи себе
и постати цијела
 
Све што сам изгубила
сачекаће ме на крају пута
 
Зарашће резови
разминуће се магле
отворити све капије
 
Дочекаће ме праштањем
 
Дан ће бити ведар
а ја коначно
спокојна
 

Visszatérés
 
Ha ide visszatérek
ahol ismertetek
 
Ismét Én leszek
és maradok mindörökre
 
Nem alvó városon keresztül fogok sétálni
idegen életeken keresztül menve
nem leszek egy a közös képen
 
Itt Valaki voltam
akit szerettek
akitől egyszer elváltak
 
Széllel barátkoztam
messzeségről álmodoztam
Félig madár voltam
majd kifakult kép
 
Visszatérve
száraz bazsalikom leszek
a cipőn sárdarab leszek
 
Anyám által dalolt dal leszek
jobb keze és fájdalmas sérülése
 
Ha ide visszatérek
ismét magamra találok
és egész ember leszek
 
Minden mit elveszítettem
az út végén vár
 
A sebhelyek összeforrnak
a köd eltűnik
a kapuk kinyílnak
 
Megbocsátással várnak
 
Vidám lesz a nap
én meg végre
megbékélt
 
Fordította: Fehér Illés

Izvor: https://srpcasopis.org/2019/12/29/zeljka-avric-poezija-izbor/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése