Keresés ebben a blogban

2022. július 16., szombat

Maja Milojković Eho ljubavi – A szerelem visszhangja

 

Maja Milojković Zaječar, 16. Juli 1975. –

Eho ljubavi
 
Virtuoz na violini,
gumac na bini,
šta god poželiš si Ti.

Muzika dobija oblik i ime
koje svetlošću obasja moje rime.

I klavijaturist i gitarist,
Ti si maestralni artist.

A ja slušam eho, jer sam daleko
od izvora ljubavnog mužičkog violinskog ključa 
i plešem bosonoga na taktove tvoje pesme
i nadam se da ćeš čuti zvona mojih nanogvica 
i da me pozoveš u svoje društvo; 
jer mi je duša gladna nebeskoga zvuka. 

Eho i ja dolazimo, samo kaži kad.
Slušam te i čekam
da mi u srcu objaviš svoj tajni
pozivni znak.
 
 

A szerelem visszhangja
 
Hegedűművész,
színész,
amit elképzelsz, az vagy.
 
A zene alakot és nevet öltve
borítja fénybe soraimat.
 
Zongorista is, gitáros is vagy,
Kitűnő művész vagy.
 
Én a visszhangot hallgatom,
mert a szerelem violinkulcsától messze vagyok,
dallamod ütemére mezítláb táncolok és
remélem, a bokámon csilingelő csengőket hallva,
magadhoz hívsz;
mert lelkem égi zenét kíván.
 
Csak szólj, én és a visszhang érkezünk.
Hallgatlak és
azt a szívemben megszólaló, tőled eredő,
titkos hívó jelet várom.
 
Fordította: Fehér Illés

Izvor: autor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése