Keresés ebben a blogban

2022. november 13., vasárnap

Đorđe Kuburić Склад нестајања – A tovatűnés összhangja

 

Đorđe Kuburić Bačko Petrovo Selo 29. april 1958. –

Склад нестајања
 
Ја сам дечак из воде
Живим сам на коралном спруду.
 
Преживео сам Велики Потоп.
Видео склад нестајања.
 
Моја мртва драга се утопила.
 
Заборавио сам да  говорим.
Умем да пишем.
 
И волим да замишљам
Како слушам
Потонулу катедралу Клода Дебисија.
 
 

A tovatűnés összhangja
 
Vízből jött gyerek vagyok
Korallzátonyon élek.
 
A Nagy Vízözönt átvészeltem..
Láttam a tovatűnés összhangját.
 
Halott kedvesem vívbe fúlt.
 
Beszélni elfelejtettem.
Írni tudok.
 
És szeretem elképzelni
Ahogy Claude Debussy Elsűllyedt katedrálisát
Hallgatom.
 
Fordította: Fehér Illés

Izvor: Ђорђе Кубурић: Клепсидра. Културни центар Новог Сада, 2020.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése