Keresés ebben a blogban

2023. június 30., péntek

Živko Nikolić Додиривање зида – A fal érintése

 

Živko Nikolić Koprivnica kod Zaječara 13.11.1958. –

Додиривање зида
 
једном сам се пробудио и зид додирнуо
као да никад пре нисам зид додирнуо
и бршљан који се низ њега пружио
и зрно прашине на њему остало
 
сунце ми је понад чела титрало
као да никад пре нисам сунце
понад чела и ока имао
тако се лако нешто у мени кретало
 
онда сам очи изнова склапао и сањао
како ми непозната девојка црну ружу дарује
као да никад пре нисам у руци цвет имао
тако сам је нежно низ пробуђену улицу носио
 
1995. Београд
 

A fal érintése
 
egyszer ébredéskor megérintettem a falat
minta azelőtt falat sosem érintettem volna
és rajta futó borostyánt se
és rajta maradt porszemet se
 
a nap homlokom felett vibrált
mintha azelőtt homlokom és szemem felett
a nap sosem vibrált volna
valami légies mozgott bennem
 
majd szemem újra lehunytam és álmodtam
kezembe fekete rózsát ismeretlen lány adott
végig a felébredt utcán oly gyengéden vittem
mintha virágot azelőtt sosem tartottam volna
 
Belgrád, 1995.
 
Fordította: Fehér Illés

Izvor: : Живко Николић: Одбегле слике, Смедеревска песничка јесен, 2021. стр. 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése