Keresés ebben a blogban

2016. április 15., péntek

Petőcz András A 15 éves lány – Ona sa 15 godina


Képtalálat a következőre: „Petőcz András”

Petőcz András Budapest, 1959. augusztus 27. –
A 15 éves lány

Napokig nem tudtam mit kezdeni
a mosolyával. A mosolyával
napokig nem tudtam mit kezdeni.

Zavartan-döbbenten figyeltem
a nevetését, és a nevetésével
nem tudtam mit kezdeni.

Táncoltunk, együtt. Magamhoz
öleltem. Fiatalok és feszesek
voltak a mellei. Iszonyúan

kívántam, akkor, ott. Dühödten
vágytam az ölelését. Azt
akartam, hogy nagyon szeressen.
Nagyon szeressen, azt akartam.

És féltem. Már-már remegtem
a félelemtől és a vágyakozástól.
Ona sa 15 godina

Danima nisam znao šta da uradim
sa njenim osmehoh. Sa njenim osmehoh
danima nisam znao šta da uradim.

Zbunjeno-smušeno promatrao
njen osmeh i sa njenom osmehom
nisam znao šta da uradim.

Plesali smo, zajedno. Prigrlio
sam nju. Njene dojke su
mlade i tvrde bile. Žarko

sam nju želeo, tad, tamo. Besno
sam žudeo njenog zagrljaja. Naravno
da me istinski voli, to sam hteo.
Hteo sam da me istinski voli, svakako.

I bojao sam se. Skoro da sam
se od straha i čežnje tresao.

Prevod: Fehér Illés
Forrás: http://www.mek.iif.hu/porta/szint/human/szepirod/modern/petocz/petocz/petocz.mek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése