Keresés ebben a blogban

2019. május 29., szerda

Predrag Bjelošević Petak – Péntek


Predrag Bjelošević Banja Luka 29. 05. 1953. - )

Petak

Ako me neko tog dana primijeti
neka mi slobodno priđe i podsje
ti da je Petak i da sam dva nare
dna dana slobodan da budem s
voj i mrtav za okolinu Zahvaljuj
ući toj pažnji možda ću već sutr
a ozaren subotom slaviti i u ned
jelju i to sve zbog majčice noći k
oja me svake subote čeka rašire
nih ruku i na zvjezdanom ćilimu
drži do jutra da bih joj po ko zna
koji put pričao uspavanku o Petk
u u kog iskreno vjerujem jer je o
duvijek za mene imao najviše lju
dskog razumijevanja mada svi tv
rde da je četvrtast ćoškast crn i d
a ne sluti dobru ++++++++++++
Péntek

Ha valaki azon a napon észrevesz
nyugodtan lépjen hozzám és eml
ékeztessen Péntek van és a köve
tkező két napon szabad a magam
ura vagyok és környezetem szám
ára halott E figyelemnek köszönv
e talán már holnap a szombat sug
arában vasárnap is ünnepelek any
ám estje után aki minden szombat
on tárt karokkal vár és a csillagsz
őnyegen reggelig tart hogy ki tud
ja hányadszor a Péntekről mesé
lve altassam őszintén hiszek ben
ne hisz a legtöbb emberi megért
ésben részesített pedig mindenki
állítja a négyzet szögletes fekete
és jót nem sejtet ++++++++++++

Fordította: Fehér Illés
Izvor: http://strane.ba/predrag-bjelosevic-pjesme/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése