Keresés ebben a blogban

2020. június 5., péntek

Jász Attila Időfolyó – Reka vremena


Jász Attila Szőny, 1966. március 26. –

Időfolyó

Villányi László egyszer csak kötetébe

Megfeledkeztem gyerekkorom folyójáról, mert
a tengerre vágyakoztam folyton. Megfeledkeztem
a tengerről, mire végre a lábamat áztathattam benne.
Megfeledkeztem magamról, mikor a tenger azúrszürke
filmjét hívtam elő emlékneuronjaimból. És mennyit
kellett utaznom, hogy ezt az állapotot végre időben
elérjem? Utolérjem. Megérjem. Folyton folyvást.

Forrás: Jász Attila: Belső angyal Kortárs könyvkiadó Budapest 2019.


Reka vremena

U knjigu odjednom Lasla Vilanjija

Zaboravio reku mog detinjstva jer sam
uvek more priželjkivao. Zaboravio more
kad sam konačno noge u njemu kvasio.
Zaboravio sebe kad sam iz neurona sećanja
modrosiv film mora prizivao. I toliko sam
morao putovati da konačno to stanje
dostignem? Sustignem. Prestignem. Postojano.

Prevod: Fehér Illés


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése