Keresés ebben a blogban

2021. február 27., szombat

Маriја Najthefer Popov Moć ćutanja – A hallgatás hatalma

 

Маrija Najthefer Popov Sivac 11. mart 1958. –

Moć ćutanja
 
Nema je moja reč
Kao u gluvo doba
Samo senke prelaze licem
I govore svoju priču
Gluhom slušaocu
Što oseća dušom
Prazan je pogled u mojim očima
Bezbojan kao voda
Samo žedan se napija
Iz te presahle čaše
I oseća magiju ukusa
Grube su moje ruke
Kao gruba reč što seče po srcu
Podigni nežnom rukom moje lice
Zaroni pogledom u moje prazne oči
Utoljena žedj ima magiju
Svih čula
Vrisnuće moj um
Umesto moje reči
Drhtajem moga tela
Ispričaće se priča
Istinitija od moje reči.
 

A hallgatás hatalma
 
Elcsitultam
Mint éjnek idején
Arcomon csak árnyak haladnak
És saját meséjüket mesélik
A néma hallgatónak hogy
Lelkében mit érez
Szemem a semmibe mered
Akár a víz színtelen
Ebből a kiszáradt pohárból
Csak a szomjazó iszik
És érzi az íz varázserejét
Szívet tépő goromba szóként
Goromba a karom
De arcomat gyengéd kézzel emeld fel
Tekinteted üres tekintetembe süllyeszd
Az eloltott szomj minden érzék
Varázserejével bír
Elmém majd felsikolt
Szavak helyett
Testem rezdülésével
Meséli el a szavaknál
Őszintébb mesét.
 
Fordította: Fehér Illés

Izvor: autor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése