Keresés ebben a blogban

2018. március 30., péntek

Rebeka Čilović To veče – Azon az estén


Rebeka Čilović Berane 8. jul 1988. –

To veče

To veče me je volio bezuslovno
Aplaudirao stihovima koje ne razumije
I gledao me milo

To veče je htio da mi pokloni šumu
Zauzvrat je tražio da mu napišem pjesmu

Rekla sam da žurim
Čeka me čas klavira
(ne sviram klavir)

Od tada sve rjeđe zove
I rjeđe poklanja šumu

Volio me je

Azon az estén

Azon az estén feltétel nélkül szeretett
Igaz nem értette de verseimnek tapsolt
És kedvesen nézett

Azon az estén ajándékba erdőt akart adni
Kért neki írjak verset viszonzásként

Azt mondtam sietek
Zongoraórám van
(nem zongorázok)

Azóta egyre ritkábban hív
És ritkábban ajándékoz erdőt

Szeretett

Fordította: Fehér Illés
Izvor: Rebeka Čilović Album za prognane JU Ratkovićeve večeri poezije. 2017. str. 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése