Keresés ebben a blogban

2018. november 5., hétfő

Szoboszlai Judit Hol vagyok? – Gde sam ?


Szoboszlai Judit

Hol vagyok?

hiszen ölellek
éppen melletted állok, fogom a kezed
sírsz

ne takard le a fotóm féltésből
kérlek
nem fognak elragadni
a házba betolakodók
bántani sem akarnak, Apu

már meg sem ismersz
kérded, ki vagyok

kacagsz
én is kacagok
és visszafordítod a fényképem
mert nem vihetnek el engem a tévéből kilépő                                                                 emberek
amikor veled vagyok 

Gde sam?

pa grlim te
baš pored tebe stojim, ruku ti držim
plačeš

zbog bojazmi nemoj mi foto pokriti
molim te
nametnici koji u kuću ulaze
neće me oteti
niti ozlediti žele, Oče

više me ni ne poznaješ
pitaš, ko sam

smeješ se
i ja se smejem
i moju fotografiju natrag okreneš
jer kad sam s tobom ljudi koji iz televizora                                                               istupaju
odneti me ne mogu

Prevod: Fehér Illés
Forrás: https://dokk.hu/versek/olvas.php?id=43478

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése