Keresés ebben a blogban

2023. május 19., péntek

Živko Nikolić Слетео – Leszálltam

 

Živko Nikolić Koprivnica kod Zaječara 13.11.1958. –

Слетео
 
толико сам високо полетео
да сам врани могао да ишчупам реп
све сам пужеве претекао
сви су ме мрави згрануто гледали
све хитајућ хитрог сам јежа
стопалом пригњечио
а када сам низ падину склизнуо
и огулио дланове и колена
у бари
на врху мог темена
спокојно је жаба певала
 
10. 2 – 16. 6. 2019. Београд
 

Leszálltam
 
oly magasra repültem
hogy a varjú farkát kiszakíthattam volna  
a csigákat megelőztem
a hangyák meg megdöbbenve néztek
rohanva a sebes sünt is
elgázoltam
mikor pedig a meredeken lecsúsztam
tenyerem térdem megsértettem
a mocsárban
fejem tetején
egy béka nyugodtan kuruttyolt
 
Belgrád, 2019. 2. 10. – 6. 16.
 
Fordította: Fehér Illés

Izvor: Живко Николић: Одбегле слике, Смедеревска песничка јесен, 2021. стр. 36.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése